# 1, en presentation av dig och din häst.

Jag heter Hannah elisabeth Smith och blir 16 i augusti. Jag har ridit i 5,5 år på vällingby ridcenter
men red lite innan på en stor som hette ivan. Mina föräldrar har ridit men det var innan jag föddes
mamma kan ganska mycket häst teori. Jag har alltid gillat hästar och ridning. Sessan är min fjärde
häst och hon är en av de knäppaste hästarna jag haft, med sina egna ideer och sitt humör kan
hon bli mindre rolig att hålla på med. Hon har svårt att 'lita på' folk och släppa in en men när hon
gör det blir hon supermysig att pyssla med och gosar mer än gärna. Hon har gått tre sm och kvalat
till fyra jag är tredjhe ryttaren hon haft och den tredje att ta henne till nationell dressyr och mitt
mål är att kvala och rida sm minst en gång under våra tre år vi kommer få tillsammans.
Har inte mycket mer att säga så om ni undrar något fråga :D.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sessan verkar ju vara en toppen ponny med de resultaten ni har. Eller ;-)

2011-04-07 @ 17:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0