#3 De bästa och det sämsta med dej och din häst

Det bästa med min häst går inte att välja för hon är helt jävla perfect. Men om jag ska välja något så är det att hon har sån utstrålning på banan och älskar det hon gör, hon är framåt och jävligt söt. Det ända som är dåligt är att hon har sånt humör och är envis. Det här nog min sämsta sida också och sen min händer som aldrig är stilla utan rör sig mycket (något att jobba på). Min bästa sida är precis som Sessans att jag älskar att tävla och rida framför många människor (rider bäst då), sen att jag går inför vad jag gör till 110% och aldrig ger upp.


Älskar dig mer än allt annat, you´re fucking perfect to me<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0