Padocken

Jag red i padocken på lilla Sessan. Det gick bra, nöter fortfarande programen har ridit lag tävlans mest men ska börja träna mästerskaps också men kände ett i taget. Komplicerade program.nu typ men aja får lära mig dem och träna tills de sitter. Mjuk ponny med fin trav var det i dag, en bra galopp där hon var loss och spännde av. Hon frustade hela tiden i galoppen och och jag kunde reglera henne mycket, vilket är toppen.
Red programet två gånger, först en gång efter att jag värmt upp. Red i genom del för del först galopp delen, sen traven och sist skritt och sen red jag hela igen. Det gick superbra men jag måste träna på att få jämna bågar, inga galopp inslag i trav ökningarna och sen kommer jag inte på mera saker som jag måste träna på men alltid finns det något.
Imorgin ska jag träna så jag ska sova tidigt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0