Sessan idag

Red tillsammans med Erica på Max i padocken det var kul. Vi började med att skritta och sen trava ett varv på galoppbanan. Det gick jättebra och de var lugna båda två, Max gick först så man hade koll åt alla håll han kan ju vara lite busig men inte idag. Efter det gick vi in i padocken och red. Jag gjorde som igår och tränade på samma saker. Red igenom programet och tränade moment för moment. Det gick super men jag tror att sessan var lite trött efter igår för hon/vi orkade inte riktigt i mellan traverna utan fattade galoppp men det var bra ändå. Hennes galopp var assuperkalasparty bra idag och hon samlade sig jättebra och var lydig för mina hjälper. Jag tänkte mycket på min hand idag och jag tror att den var ganska bra men jag är inte säker.
Vi skrittade av runt galoppbanan och sessan valde väg haha. Gullponnyn kommer i ökkad skritt när jag ropar på henne i hagen, det gillar jag starkt.

Kommentarer
Postat av: © sarastille

Tänk, mindre än två månader till sommarlov! Har du planerat någonting speciellt i sommar? :)

2011-04-16 @ 01:49:04
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0