Sessan idag

Började på marken med lite longering... det går väl lite galet sådär men annars är hon fin. Hon lyssnar bra och blir jättefin i vanliga fall men det är lite läskigt att longera henne när hon är pigg för hon sticker precis vid en och lyssnar inte för fem öre så det ser inte så bra ut men jag får ta med mitt stora tålamod de dagarna ;). Hon är värst i högervarv, jag får väl longera oftare.
När jag var klar satt jag upp och red det gick toppen ett litet försök att sticka och ett litet resnings försök annars var det toppen. Red igenom FEI:s lagtävlans program jag blev jättenöjd och sessan bara mer taggad men aja. Annie kom in med bp (sockan) och tittade lite. Hon tyckte att sessan såg jättefin ut och var nöjd med oss. Jag är super nöjd med hur det gick och med att hoblev så grymt fin mitt lilla pucko<3.

Bilder kommer snart och senn tävlings klädsel inlägget och ett par till.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0