Tävlingen

 Jag är supernöjd med mina ritter och vår prestation idag, fick tillochmed sovmorgon till nio. :O. Vid tolv åkte vi och det tog 50 minuter innan vi var framme. 
Jag red fram i tretio minuter innan det att jag fick gå in i collectingring, hon var super fin, mjuk och framför allt lugn i både steget och psyket, toppen ju. På banan kändes hon bra lite kort i steget men heldre det än att hon bara springer eller tänker uppåt, jag gick ut och var jättenöjd med programet (red lagtävlansprogramet). Fick 64,85% kom fyra ett poäng ifrån tredje plats. Superbra föratt ha ridit programet engång innan, det var igår i stallet.

Efter en och en halv timma var det dax igen så red fram på samma sätt nu och tog det bara lugnt, så lugnt det gick  med en knasig ponny. Hahahah. På banan var hon lugn igen lite ostadig men hon gick mer fram nu än i klassen innan men det var ingen större skillnad. När jag ridit klart var jag lite så jättenöjd men det var ett riktigt okej program ändå. Skrittade av henne och fick veta min procent. 63,25 vart det. Så nu är det klart så skönt, jag är kvalade till nationellt nu. :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis,!!!!

2011-04-02 @ 22:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0