Två hestar i skogen :P.

Kexet sååå söööt :')

Red Sessan först och såg till att ta med mig Ella med Atlet och Michan med med Liam på Kexet. Vi red en del av rundan och sen ner till ängen, där red jag lite medans Ella skrittade och så på Atlet och Kexet åt gräs. Sessan var superfin, jag red lite i trav och galopp men inte så länge :(. Ville rida mer men vi hann inte innan vi skulle vara tillbaka i stallet för att rida på en till häst fast denna gång bara skritta. Ella tog Lucy, Michan tog Donna, Liam fick Thess och jag fick/tog 
Molly (Moulina) tjock hest haha. Nemen det var mysigt låg på hennes rygg lite då och då hon är så bredd så det kändes typ som min säng eller något hahah. 
Juste jag och Ella "byte" hästar lite när vi red första gången eller jag red lite på Atlet och hon gosade/ledde/stod vid Sessan som åt eftersom att ponnyn är lite speciellt vill jag inte att någon annan ska rida på henne då ansvaret ligger på mig om något händer men kanske om ett tag när jag haft henne längre. :D. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0