Uteritt igår

Igår red jag ute på vägen vid ängarna, fram och tillbaka. Hon tyckte att det var jättekul och ville helst springa fort, fort, fort men det gick ju inte när jag fick lägga mig i så hon gav upp den idén. Fick lilla Rebecka att följa med och fota så ni ska få lite bilder. Det blåste som in i bängen men det fick hon och jag stå ut med. Red i en halv timma och jag hade allt som allt också skrittat totalt en 20 minuter om inte mer. När jag skrittade av och fram så klättrade jag och gick i skogen över grenar och diken. Sessan tyckte att det var kalas kul och ville mer än gärna hoppa över allt och inget. När jag galoppeade vid ängen såg allt läskigt ut ett tag så hon hoppade från sida till sida och villa springa lite snabbare. Söt som hon är så kunde jag jju inte tillåta det. Jag är supernöjd.

Kommentarer
Postat av: Elin

Lägg upp bilder från ridlektionen! :)

2011-04-10 @ 18:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0