Svar

Anonym om Gonatt:
Gud vad du pluggar mycket och rider jämt hur hinner du?..

Svar: Jo det stämmer. Hur jag hinner med allt kan jag ge en enkel förklaring till, jag
prioriterar det som är viktigast för mig. Vilket betyder att hästen och skolan kommer
först sen kompisar (träffar många i stallet och skolan) och sist mig själv, shopping och
killar. 

frida om dagens bilder och ridning:
på bilderna ser de ut som du har jätteraka armar, är det så och finns det en anledning
till varför ? :)<3

Svar: Så är det säkert bara det att jag inte tänkt på det, haah ska nog börja med det
;). Mej jag har ingen anledning tror att jag gör det lite omedetet ibland så jag måste bli
påmind om det när jag rider. Tack för påpekan :)<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0