Vilken dag

Dagen har varit lite upp och ned, det bra har varit min älskade ponny och alla vänner men sen har det varit lite ner. Då min älskade Michaela har varit jätteledsen. Det är alltid jobbigt att se sina vänner gråta speciellt de som man oftast ser glada, fotade henne med Donna så sjukt fina tillsammans man börjar gråta när man såg dem på ängen en dag som denna.
Nej, nu ska jag rycka upp mig och ta mig till en kompis, där ska jag vara lite social och vi ska börja med en ny tradition ;). Lär ju bli några mobil blogganingar och sen när jag kommer hem en massa bilder på allt möjligt men mest på Michan.


Donna så söööööt

Kommentarer
Postat av: Emma Lindkivst

Hej! Har det hänt något med Donna? Eftersom att Michaela var ledsen. Emma

2011-05-01 @ 07:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0