Vill till stallet och rida nuuuuuu!

Har pluggat lite eler så mycket jag har kunnat ska fortsätta ikväll så är jag kalr med det mesta som vi ska ha gjort till nästa vecka, ska till skolan imorgon då gör vi engelska nationella sen har vi so i en och en halv timma ska kolla vad jag missat och ta hem min no har prov på elektrokemi nästa fredag och engelska nationella på torsdagen sen har vi inga fler nationella i språk.
I stallet skajag rida för första gången på fyra dagar, pigg häst? -ja tack. ;). Ska rida igenom feis lagtävlans program och feis inivduella mästerskaps program. Mamma ska stå och titta och skrika på mig ner jag gör fel är super sugen på att rida nu jag får sånn ridabstinens efter bara en dag ifrån sessan tur att jag har varit i stallet och gått med henne sen i måndags då. Ikväll hoppas jag att jag kan fixa mitt tävlings inlägg och en stor bildbomb med blandade bilder.


Så fina tillsammans Sessan och Dw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0