Hej, sorry för uppdateingen...

Hej idag har jag ju haft fullt upp i både skolan och stallet. När jag kom hem var jag med min fina lilla
syster, vi har lek med Hello kitty, sett på film och målat på glas. Då jag gjorde en foto ram där jag ska
ha två bilder på sessan.
Åter till stallet, jag red en 30 minuter innan först lektionen började, gick in ryktade sessan mycket innan
jag gick och kollade på löshoppningen i andra ridhuset. Eftersom att sessan var så himla pigg så löshopppade
vi henne också då blev hon tokig hahah. När vi släppte henne började hon springa runt och fattade ingenting
men så ropade jag och då kom hon till mig och sen ledde vi henne till hindret och så hoppade hon. Sen
när hon fått uppfarten var vi i ridhuset med en tokig häst som sprangfram och tillbaka, men det gick ändå.
Hon hoppade inte så mycket men hon var kalas duktig ändå. Efteråt så plockade vi undan hindrena, då fick
sessan gå runt själv vilket gick bra och sen ledde jag henne.
I stallet ryktade jag och mamma mockade, sen åkte vi hem juste idag hade jag Ludde under sadeln för
att hon har såna sjukt stora skavsår av schabraks kanten på ryggen. Kan vissa bild om ni vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0