Ridningen från igår

Har inte skrivit om hur det gick igår när jag red på ponnyn och den lilla storahästen dvs. Sessan
och thäo (theo). Red Sessan först vid halv sju (ca) red i padocken. Hon fick gå i alla gångarter i
20 minuter totalt, hon tycker att det är skit kul att gå där och hon blir så fin på alla sätt där ute
i snön. Efter det så fixade jag henne och sen fick jag av Yvonne veta att jag skulle rida på thäo
en superfin liten storhäst. Så jag gick och borstade och allt sånt innan jag sadlade och tränsade.
Red ju vid åtta som jag brukar. Hade inte så höga förväntningar då jag inte ridit han innan men
det gick toppen på han. Red i alla gångarter och jag var jättenöjd efter han var verkligen en riktigt
rolig och fin häst att rida på något jag gärna gör igen.

Bilder på thäo kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0