Sessan idag

Vi tränade ju för Annie idag, det var jag, pernilla och ella. Sessan var jättefin och det gick verkligen
att rida henne som vi tränat. I vänster varv rder jag mest med vänster skänkel och högre tygel,
när hon tar stöd på höger tygel ställer jag till vänster om hon släpper stödet gör jag samma sak
igen. I höger varv rider jag mest med höger skänkel och höger tygel. Jag håller inte mycket i vänster
då hon itne tar höger hjälperna lika bra som vänster.
Hon var skitfin idag, fick inte så mycket hjälp men det behövdes inte. Jag red på volter, runt fyrkanten
och öka minskade lite. Det gick jättebra alla fyra på marken hela tiden. Galoppen var toppen, superbra
enkla byten på volt och serpentin. Lite energisk galopp kan jag säga, hon drog inte eller så men den
var snabb ändå. Jag är jättenöjd med min as kalas fina  ponny vid namn Moonlight Shadow.

Blev inga bilder från idag men ska ladda upp från tidigare i veckan och sen ska jag ladda kameran ska fota
imorgon då kan nog mamma fota mig också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0