träningen

Tränade för Annie idag vi red i padocken och sessan var på topp verkligen. Gillas. Jag red där
snön inte var så djup, så det vaart mest på en ganska stor volt. Hennes trav var den bästa på
ett tag det var som att sitta på en pilates boll så skön. Sen red jag mycket övergångar melllan
skritt, trav och varven ganska länge innan jag tog galoppen. Där föll hon i sär lite i början men
tillsammas med Annie fixade vi det ganska fort jag måste ju komma ihåg att driva även i den
djupa snön jag måste också våga känna där eftersom det annars blir jobbigt för henne.

I stallet ryktade jag henne i en timma och gav henne hö, vitaminer och lucern. Sen självklart
mycket kärlek.  
Efter den åkte jag med Annie till Hogsta och tittade på när hon tränade/hjälpte karro och
dampet  (dandy).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0