planen

Planen var att träna men vi ändrade så att jag skrittade ut med Annie, DW, Lollo och Gabbe
vi klättrade och hade det mysigt hahaha. Gabbe gillar inte sessan och Sessan gillar bara mig
och DW enligt farmor hahaha. Dét är väl kul, passar på när jag inte ska tävla på ett par veckor.
Vad har jag mer gjort idag , jo jag har träffat alla roliga i stallet och snackat om allt och inget med 
elin supernajs ju. Ryktade sessan jättemycket både innan och efter ridningen. 

När vi klättrade gick vi först en runda i skogen och sen skrrittade jag henne upp och ned i backarna 
vid våra hagar och Lollo tipsade om hur jag skulle rida för att hon ändå skulle arbeta så jag red för
Lollo kan man säga, toppen. Sen när lollo gick ville sessan gå men det löste sig och jag red ett par
gånger till innan jag satt av.
Nu ska jag fixa bilderna till bloggen. :D.


Älskade, finaste ponnyn <3 btw red barbaka idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0