Willow <3


RIP WILLOW- VILA I FRID UNDERBARA ÄLSKADE<3

 

Willow hoppas himlen är en underbar plats på jorden för

  det är du värd gubben. våra minnen är helt jävla underbara

  för mig it's the recisen i move on and peg to but you know

  it bejb  kommer du ihåg när vi red i skogen med

  tove och cappi och du var 10 gånger så pigg som honom så jag skulle rida först på hem vägen och du stack elr i alLsvenskans sista omgång ingen blev placerad utom du vi låg tvåa med laget sen gick två st om men det spelar igen roll vfr skulle det bli så hära. ALLA ÄLSKADE DIG OCH ÄLSKAR DIG FORTFARANDE DET  SKA DU VETA GUBBEN <3<3<3<3<3<3

 

Nu när det gått flera månader gråter jag när jag tänker på

  allt du gav jag mår dåligt när jag hör låten no promeses för

  den var på radion när dom sa det det var dagen innan du

  skulle lämna mig föralltid jag sitter här och gråter när jag

  skriver det här alla minnen kommer tillbaka jag kommer aldrig

  glömma jag vill nt glömma för jag vill nt tro att det var för

  ett år och några månader sen jag red dig sist innan ellen

  började rida och tävla dig. Snart har ett år gått men dig kan jag inte glömma när jag går någonstans på kvällen ser jag din stjärna på himlen en underbar liten stjärna som lyser klart. En natt i början efter din bortgång såg jag något som såg ut som ett hästhuvud ditt huvud jag pratade sa att jag saknade dig sa hejdå sen såg jag inte huvudet igen men jag glömmer det aldrig<3 När du åkt till himlen fick jag ett sms från mamma där det stod Willow gick jätte snällt in i transporten han var lugn hela vägen som om han visste vad som skulle hända han hade öronen framåt han visste att han inte skulle lida mer på denna jord det har gått ett år sen vi sågs sist sen jag grät mot din vackra vita hals sen jag andades in din doft sen jag miste dig gubben MIN ÄDLA VITA SPRINGARE MIN PRINS MIN WILLOW<3 Hoppas vi träffas en dag i en värld bortom denna i en värld där allt är bra<3.

Två år senare så gråter jag fortfarande och jagkommer inte glömma dig som mamma sa efter allsvenskan ”vi gjorde det för willow” tårarna rann på oss båda <3. Det var fler som höll på att börja gråta på din sista tävlings plats sista gången någon red dig….










"No promises, i dont wanne run away bebi"


Kommentarer
Postat av: Elin

Aww! Börjar gråta när läser detta Hannah! :( <3

2011-02-18 @ 22:43:58
URL: http://lyckopillerelin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0