Barbacka ")

Red barbacka på Sessan idag sista ritten på två dagar, hur ska jag överleva... Hahahah nej men e i
fjällen nu. Men åter till Sessan och hur jag red idag, red vid åtta till nio imorse barbacka som ni nog
förstår av rubriken. Det gick super brasessan var  jättelugn och fin samlade sig i galoppen och i traven,
red ganska mycket i galopp eftersom att hon inte kommer gå med ryttare förens på söndag eller måndag
beronde på när vi kommer hem på söndag och allt sånt, men hoppas på att jag får rida på söndag.
Hahahah känner att jag skriver mycket om hur jag red :P, just det glömde att säga att jag också red delar
ur a:p1an typ öppnorna, slutorna, åttvolten och galoppen, hon var SÅ FIN :D ville inte sitta av idag.

Bilder från igår kommer sen TACK Pellen för superfina bilder :'D. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0