Bildbomb: shopping


Hårnät med stenar.

Dounat till min tävlings frisyr.

Köpt på Guro i kungsängen här ser ni hela med märket som gjort den och priset.

Toffs med stenar att ha runt frisyren köpt på Guro kostnaden syns men kan skriva ändå 119:-

Till Sessan


Benskydd, ska kolla pris och sånt



blått ute täcke bättre bild och det kommer, precis som pris men det är köpt på sjöbergsgård i täby

likadant svart

stalltäcke blå/rött köpt på samma ställe

stalltäcke svart/grått

Utetäcke med hals svart/grått
mer info om de kommer.

Häst gummisnoddar till knoppning

sist men inte minst:

Ett os-pannband köpt på Guro kostand 1000-1459 JAG HAR KÖPT PANNBANDET SJÄLV!


Silvriga och svarta stenar(närbild).

Ni har ej fått bild på stövlarna men de köper när jag fått dom och tre täcken till kommer i veckan bilder som är bättre kommer. Nu ska jag plugga lite till:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0