Dag 7

- Min favorit grej i stallet

Min favorit grej i stallet förutom alla hästar framför allt sessan, ridhusen, galoppbanan och skogsvägarna är
ängen som rid ställe så mysigt att rida där på sommaren/våren och hösten med vinden och solen som lyser.
men i stallet i själva stallet så är det två saker loftet där jag har alla mina saker sen också stora sadelkamaren
där jag smörjer, sköljer bettet och häller vatten i betforen. På vintern hämtar jag också vatten till boxstädning
( när jag gör rent vattenkopp, krubba, galler och väggarna eftersom de e de ända stället med varm vatten typ
:P.


Kommentarer
Postat av: michan

VA I HELVETE ÄR DET DÄR FÖR BILD HANNAH ELISABETH SMITH!?:@<3

2011-01-11 @ 16:51:46
URL: http://leonardi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0