Dagens pass

Red för Jeanna det gick jättebra red igenom la:p1 bland annat och sen tränade jag på att öka lagom eller
vad man ska säga i mellan traven får hon inte öka för en ökad trav när det ska vara mellantrav mm.

I början hade jag skit ont i knät och var nära till tårarna men tänkte skit samma fortsätter det göra ont tar
jag alvedon eller något sånt. Så jag fortsatte rida och Jeanna kom in och tränade mig jag började med öppnor
och slutor i trav, sen red jag i galopp gjorde inte serpentiner och enkla byten.

SKRITT PAUS.

Efter det red jag programet en gång och sen red jag de saker jag skulle förbättra så som upp ridningen och 
mellantraven efter det skulle nästan lektionerna börja såtravade och red lätt lite innan jag ledde henne.
Jeanna tyckte att det såg väldigt stadigt och bra ut så det e possitivft ju men hon kanske inte kommer nästa 
fredag då hon troligen e i danmark men då rider jag själv eller för Annie troligen för Annie. Superkulig träning idag 
Nu är det elva eller tolv anmälda till Årsta-runsten så den blir nog av :D taggad :P.




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0