Finaste hästen<3

Idag var det ju tävling på årsta-runsten Sessan var superfin och enligt mig seg för att vara henne
men "normal" snabb i jämförelse med många andra, så hon hade ett bra tempo med fin form och
ett riktigt bra steg. På framridningen kom jag knappt upp först med ont i knät efter igår, men det
gick efter en stund. Skrittade en stund där inne men fick sen gå ut för ett missförstånd efter fem
minuter kunde jag gå in och rida fram så tog tyglarna och skrittade på kort tygel. I traven och
galoppen studsade hon lite men jag smcka på och red vidare. Inne på banan var hon såååååååå
fin och sååååååå lydig med lite pytte missar och ett galopp inslag i sista ökningen så fick jag
255 poäng vilket ger 67,11% och ett kval till nationellt superkul. Jag kom trea precis utanför
placering tvåa kom Jessi Johansson Sessans förra ryttare med ponnyn Adrenalin(en nio årig valack)
8 poäng före mig med en procent på 69,21 och etta kom Lina Dolk med ponnyn Oj oj hon var jätteduktig
och fick 69,47% GRATTIS TILL PLACERINGARNA NI VAR JÄTTEDUKTIGA. :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0