Hemma

Jag åkte till stallet vid tolv och red vid kvart över ett till ca tio över två tränade för Annie. Red nästna bara i trav
och red fram en fin trav ogud så det var jobbigt med tanke på att jag e sjuk så vart de ännu jobbigare, var helt
röd i ansiktet och kunde typ inte andas ett tag hhahaha men efter åt smörjde jag tränset och vid tre var jag hos doktor och fick pencilin mot min halsflus. Sen tillbaka till stallet för att hålla sessan när Annie skulle klippa henne men de hade redan lollo försökt med och då resta hon säg så om vi ska klippa henne någon gång ska vi ge henne lugnande.
Innan jag åkte hem fyldde vi hönätet med extra hö och så la vi på henne ett täcke till så hon inte fryser under natten.
Emma fotade idag så de bilderna kommer sen. :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej, ja har klippt henne ett antal gångr utan lugnande så de ska bara va å köra på, hon är lite fjantig i början.

2011-01-09 @ 19:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0