Hur jag ska rida i morgon

Kommer att rida dubbelt så skriver först hur jag kommer attt rida sessan.

Sessan: Rider för annie själv, ska då rida igenom la:p1an och lite sånt efteråt ska jag ledda henne
i ridhuset eller ute runt galoppbanan ska kolla om emma kan fota jag ska ju också ryckta henne i ca
30 minuter vardera sida. Sen hoppas jag att hon slutar stressa upp sig när jag tar in henne, hon e
jättespänd idag när jag stannade henne i lilla ställde hon sig och bajsade som de gör om de är nervösa
osv....

Trupp-träning: Då ska jag och ponnytruppen rida för Annie på lite ponnysar och då rider jag någon
annan vet inte vem ännu men tror och hoppas på eloge men det får vi se då. Vet ej vad vi ska göra
men det blir som vanligt kul. Mer info imorgon :).

Nu ska jag ta ett glas mjölk, ladda över bliderna från idag och sen vet jag inte, jo jag MÅSTE bara säga
att jag tycker att emma länk till hennes blogg finns. Hon är verkligen någon som tar hand om sina hästar
och de betyder allt för henne med andraa ord en förebild. :D


Kommentarer
Postat av: e

sv; thnx, du kan va söt! :)

2011-01-03 @ 23:42:57
URL: http://eemzons.blogg.se/
Postat av: e

sv; thnx, du kan va söt! :)

2011-01-03 @ 23:42:57
URL: http://eemzons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0