Idag

Åkte ju till stallet ganska tidigt och vi var där vid 20 i 11 eftersom att elsa hae teori och man helst inte
ska vara med då (kan förklara mer sen) så passade jag på att rida Sessan hon var väl rätt pigg, men
lydig så jag red inte så komplicerat utan fokserade på att hon skulle ta stöd i min hand och låta mig ta
henne lite mer i munnen. Det gick riktigt bra, den samlade galoppen var kalasbra och traven lika så.
sen efter tag gick jag in med henne och red Eloge eftersom att han är 21 och har vilat ca en vecka
så var han lite stel så efter vi skrittat fram sa Annie till mig att galoppera, strunta i formen satt kroppen
får komma igång och efter det var han mjukare och blev riktigt fin efter en stund, vi red serpentiner och
på volter. Idag var eloge klart finast i galoppen och framför allt i vänsret varv i höger e han ganska stel
men de e något att jobba med när jag rider honom.



ELOGE<3

SESSAN<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0