Igår

Jag red först på Eloge han var stel i början min finare än sist och under galoppen var han skit fin framför allt
i vänster varv, han har alltid haft svårare i höger så där gick det sämre men jag är nöjd med lektionen ändå
vi red lite öppnor och så ckså där var han ganska fin.
Sen red jag sessan Hon var....pigg hhaahahah men till slut vart hon lugn men det tog ett tag men hon var ändå
ganska lydig men ville helst galoppa hela tiden men med tålamod blev hon skit fin och vi gjorde en skit bra
skänkelvikning av en möjliga hahhhaha men den var super bra :D. vi red mycket självständigt men det är faktist
ganska bra det med, det var lite om igår skriver snart om dagens träning för Jeanna.

Hörs


Älskar dig pucko ponny<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0