Så red jag idag

Idag red jag i skritt för att i ridhudet där jag skulle rida var vattnat men inte harvat=halt på spåret,
lera på vissa ställen och helt enkelt inte bra att trava och galoppa på enligt mig men sessan var fin
när jag red så jag e nöjd och taggad om två vägor blir det förhoppnings viss tävling på Årsta-runsten
tre anmälda hittils (har varit uppe i tävlings databasen i ett par dagar) det ska vara minst tolv för att
den ska bli av så jag hoppas. :P. På fredag är det som sagt jeanna träning och imorgon rider jag dubbelt
för annie en på sessan och en på ? hahaa det blir kuligt :D.


<3 ÄLSKAR DIG UNDERBARA PONNY DU STÄLLER UPP I ALLA LÄGEN<3:AT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0