Sessan idag

Idag var sessan inte på ett trevligt humör men jag garvar typ när hon står och studsar
för att jag gör halt osv. Men efter etttag slutade hon och vart fin så red jag lite öppnor,
slutor och skänkelvikningar, red bara i 45 minuter då jag ledde olivia på ponnylekis först
och sen tog hand om pegasus som hon red på. Snackade med michan om igår också
så det e lugnt det med. Vad gjorde jag mer förutom att pussa på sessan jag har pluggat
så ska se ponnyakuten på svt play nu. Hahahah tönt vaning men sen kommer minst ett
inlägg till, kanske en hiss eller diss och en blidbomb? Hmmmmmm.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill se bilder från igår : )

2011-01-30 @ 20:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0