Sessan idag

Hej igen red ju sessan i lilla ridhuset eftersom att stora var upptaget och där ride jag mest lösgörande
efter igår och inför imorgon då jag tränar. Det jag gjorde var att börja med serpentiner, öppnor, slutor
och skänkelvikning i alla gångarter och varv. Sen gick jag över till lydnad så då vart det enklabyten,
halter, ökningar och minskningar eftersom att de jag gjorde innan gick så bra så fortsatte jag med
det ett tag innan  jag avslutade henne i alla gångarter på nästan långtygel så att min duktiga hest fick
sträcka ut ordentligt inte i fart utan ned åt framåt. Skrittade av från marken och i stallet ryktade jag
och smörjde i två timmar totalt. Tog fram allt till imorgon också.
Pratde med Michan vid Donna och Andrea i sadelkammaren, träffade Emma guldfisken som jobbade och
skulle rida vi snackade lite om allt hahah.


Bild på finaste från ute ritt under jullovet<3

PELLENS BILDER KOMMER IMORGON!

Kommentarer
Postat av: michan

hahah var skulle jag annars vara ?;) <3

2011-02-01 @ 21:24:03
URL: http://leonardi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0