Sessan igår

Gårdagen var lite speciell i stallet då det var mycket skidåkare i skogen och jag hittade min ponny jättesvettig 
i boxen vfr hon var svettig var för att hon kommit in skenande i stallet efter att ha hoppat över hagstaketet på
över 1,10 m i panik troligen. Så usch för alla dumma skidåkare utan vett, det var inte bara sessan så hoppade utan frida och billy hoppade och dw han hoppade inte men var rädd, så först ledde jag sesan i ridhuset så hon ick lugna ner sig och så jag såg att hon inte blev tjock i benen av att röra på sig. Vid fyra red jag med annie, lollo, pernilla, pellen och ellen (anna) det gick bra och hon var helt fräsch :D. Red ingaa övningar utan bara volter och runt fyrkanten lite lugnt. Efter det red jag en annan häst (skriver om de snart) och sen blev jag klippt :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0