Torsdags ridningen

Rider alltid/oftast dubbla gånger på torsdagar en gång vid sex i juniorspeciallen på olika oftast Eloge,
sen om han inte går så fixar jag honom och sen äter jag innan jag rider igen vid åtta i den andra
speciallen på Sessan.

Eloge: Han varr fin redan från början(han e 21 och har därför varit lite stel nu när det varit kallt) men idag
var han skit fin speciellt i galoppen den e underbar käääääärlekkkkkkk på det. Red på mycket volter och så
vidare. Inget komplicerat med andra ord. traven e bättre nu och jag satt mer idag då han var så avspänd.
Efter och nnnan ryktade jag och efter var ha svettig och så fick han morot och stod och pussade på mig,
så gullig ponny dära. Jag har känt han hela mitt liv blir nog sjukt konstigt när jhan är pensionär...<3



Sessan: Red i sista gruppen hon var också super fin vi gjorde öppnor-slutor, volter och skänkelvining med
mera det gick bra faktist i alla gångarter. Hon ar super fin och jätteavslappnad :) äLSKAR MIN FINA LILLA PONNY
Skriver mer imorn e jättetrött och ska sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0