Svar

Anonym om ska snart hem:
Stora?

Svar: Stora=stora ridhuset och lilla=lilla ridhuset, detta gäller om jag säger inne i eller in i annars
kan det betyda lilla och stora stallet men då säger vi färgen på stallen i stället oftast :P.




Anonym om pluggar:
När kommer film?

Svar: Om du menar från när jag tränade uder julmlovet och det så kommer filmen så fort jag hittat musik
till den och sånt. Musik förslag? :)



Anonym om Så nu e jag klar.:
Foton vore kul, vad köpte du? Och var?

Svar: Då kommer de snarast, jag har köpte lite tävlings grejer, ett os-pannband och sen har jag en massa nya
täcken. Tävlings sakerna är från Guro ridsport i kungsängen jättebra affär och täckena är från sjöbergsgård i täby
av märket rambo och amigo. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0