Hej

Sitter hos Emmas mormor, ska sova här. Sessan var lite smått knäpp att rida på idag. I början stod hon på bakbenen ganska myck men lugnade sig efter tio minuter, eftersom att hon tröttnade ganska fort på att vara bråkig så jag red på i trav. Sen var hon fin i en stund innan hon blev trött och började bråka igen, denna gång tog det längre tid innan hon lugnade ner sig och jag fick rida på en lite volt vid Annie och hon hjälpte mig. Eftersom att det var i vänster varv så fick jag rida henne ut åt ställd och ledda till vänster men när det löste sig vart hon fin så bara den och jag skrittade av. Lite synd matt hon inte är så fin hela tiden men men hon var lite pigg så jag är nöjd med de som var bra och sen är det bara att kämpa på med det andra.
saknar att rida på denna lilla skit ponny <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0