Red på Smulan

Jag rider ju dubbelt på torsdagar och idag fick jag rida på Smulan så fin ponny när man rider "rätt".
Jag kom in med en ganska dålig inställning men sen när jag släppte mina krav på mig själv och red
på ett villkorslöst sätt så blev hon finare och efter galoppen var hon jätte, jättefin och helt loss i
sidorna och hon fick en fin takt i traven. :D bilder kommer  på det med men mina fotografer hann
gå innnan hon blev sådär jättefin men men. Allt som allt är jag nöjd med dagen och riktigt nöjd med
båda ponnysarna mest med smulan då jag vet att sessan kan vara finare än vad hon var idag.
Fick en ganska dum kommentar idag men det är inget jag vill skriva här.

Kommentarer
Postat av: Jessica

ja antar att de e den kommentaren som slankt ut från någons mun om någons rygg?

omg idioooot :O ta inte åt dej <3

2011-03-04 @ 10:51:32
Postat av: Jessica

ja antar att du menar den kommentaren som slank ur någons mun om någons rygg?

omg idioooot :O ta inte åt dej <3

2011-03-04 @ 10:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0