Sessan idag

Jag red lite för Annie men hon tog hand om dw först så efter de kom hon in och tittade och allt annat tills jag var klar. Hon ledde sin häst under tiden också. Jag red som igår fast hade ändrat min övning lite så jag började trava vid C och red en öppna eller sluta 8varannan gång, till E eller B beronde på vilket varv. Där rakriktade jag och vid bokstaven galopp red i samlad galopp idag. Vid A gick jag in på fem serpentin bågar i början med enklabyten men sen red jag i samma galopp till sista bågen, där saktade jag av till skritt och skrittade till C osv. osv. Efter det red jag i trav och tränade åttvolter vid varje bokstavs par på medellinjen. Gjorde det ett tag innan jag trava och skrittade av min superfina ponny.
Det gick riktigt bra idag Sessan var riktigt fin och jobbade bra med bakbenen. Spännde av i hela kroppen och jag fick en bra känsla. Känns som att hon bara blir finare och finare hela tiden, får mer och mer hals muskler och finare och finare och finare steg och takt i traven och galoppen. Hon är jättefin!!!!!!
Kameran får följa med imorgon såatt det kan bli lite nya fina bilder. Vill ni ha mer bilder? Nya eller gammla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0