Sessan idag

Jag red i 30 minuter och sen ledde jag henne i tjugo minuter. Red för Annie i stora i början var hon spänd men det var mitt fel jag red lite ryckigt eller vad men ska säga inga mjuka övergångar från rörelse till rörlse. När jag sen gjorde det och red mjukt blev hon jättefin och jag förståd vad Annie menade, kännde skillnaden och allt sånt. 
Vi tränade skolor i skritt och trav, det blev inget galoppjobb eftersom att det inte är något vi här svårt för så jag tar det imorgon istället. Vi red lite lugnt utan större krav på varken steg, form eller takten. Målet med dagens lektion var att hitta en bra känsla, få till skolorna på ett bra avspänt sätt och hitta ett lugn hos både henne och mig så vi kan utföra alla övningar på ett lugn, fint och harmoniskt sätt, det ger i längden högre poäng.
Outfit bild kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0