Sessan idag

Red tillsamman med Pellen på Brölle vid fyra. Vi red i stora och Brolle såg jättefin ut den tiden jag kollade. Toppen. Sessan var gansa fin men inte jätte i handen eller hur man säger hela tiden utan bara stundvis, ska bli skönt att få hjälp av Annie imorgon men mer om det då.
Tränade på lagtävlansprogramet och red mycket skänkelvikningar i skritt och trav, det gick jättebra och jag blev jättenöjd med dem. Men därimot var galoppen mycket sämre, hon ville inte samla sig utan "bråkade" och sprag fort men den är lättast att fixa så jag lägger ingen kraft på det utan på övningarna istället. Nej nu måste jag gå så bloggar imorgon puss. Då kommer bilderna om inget anat sägs jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0