Sessan igår

Tränade för Annie med Pellen och Pillan. Sessan var ren ut sagt galen, hon började redan ute runt
padocken när vi skrittade fram med två backuter i skritt. Sen i ridhuset red jag på C volten då hon
sticker och studsar lite men inget större så jag skrittar ett varv innan jag kom fram i trav och då hände
det lite saker haha Sessan gjorde en typ backut eller något och en såndär som de gör i spanska ridskolan
fast mycket större. Det gjorde hon fyra gånger sen gjorde hon ett par resningar och en backut serie.
När hon slutat med buset så var hon jättefin då tränade jag många öppnor och slutor som vart toppen och
sen red jag mycket i galopp innan vi avslutade i trav och sen gick vi ut igen. Hade superkul när hon busade.
:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0