Fia träningen

Kan inleda med att säga att det var superkul att rida för Fia och det gick såhimla bra. Först vare lite stressigt på vägen dit eftersom att vissa kör 20 km/h istället för i 50 km/h men men, är vi var framme chillade jag och fixade mig, tog ut Sessan och gjorde i ordning henne. Hon går runt lite när mamma håller henne men inte så farligt sen in i lejondals ridhus för att rida fram, det kändes ganska bra skritten var spänd och traven var symaskin, red henne lite lätt bara och vänade tills det att träningen skulle börja.
När vi började frågade hon mig lite saker som vilka program jag brukar rida, det svåraste för oss osv. Efter de började vi med olika övningar i alla gångarter, sen red jag programet. Allt gick super och sessan var fin, fick jättemånga bra tips och hjälpen jag fick var såbra.
Bilder och allt sånt kommer imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0