Igår

Red först Sessan i ridhuset och blev fotad :D. Det gick ganska bra men hade byt bett? Så hon vart lite ostadig satt jag  byte tillbaka bettet efter. Igår var vi hel rosa i alla fall sessan, mina fotografer fick välja.
Red som i förgår, tränade på samma saker och be blev hon mycket bättre. Skrittade av och borstade. Sen åkte vi ut på ett äventyr.
Väl framme var vi hos Ebba och Totte på Ekerö, vi skulle hämta ett täcke som de lånat och sen fick jag rida lite på den fina ponnyn. Super roligt men rätt så jobbigt, han är lite mer häst att rida än vad Sessis är. Hans trav är underbar men jag hade förlånga och en jättestor hjälm aå det måste sätt skojigt ut. Fick jättebra hjälp av Dem och han var super duktig. Efter det pratade vi lite i stallet innan vi och dom åkte hem.
Magen fick sig en omgång på kupen också ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0