Svar

Jag har fått frågan varför jag lovar så mycket i bloggen som jag inte håller tillexempel att lägga upp bilder, ta med datorn till meetings och blogga där ifrån också.
Anledningen till att jag inte kan ta med mig datorn är att den dels är väldigt stor och dels är man iväg hela dagarna och sen när man väl är på hotellet sover man, men jag ska facktist önska mig en mini dator i födelsedagspresent så man kan ta med den överallt.
Att jag inte lägger upp bilder när jag säger är för jag inte har tid eller för att jag glömmer då jag har så mycket i huvudet sammtidigt och för att jag försöker plugga upp jättemånga betyg nu sista terminen i nian men sen i sommar kommer det finnas mer tid. Så jag lovar inte saker för fler besökare utan för att jag egentligen ska göra det men att jag inte hinner och kan just då. Men fler besökare skulle inte skadda ;).  


Kommentarer
Postat av: Hanna

=)

2011-05-17 @ 21:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0