Träningen

Jag började med att rida fram, det blev mycket skritt på långtygel då hon slappnade av så bra i den men det blev också endel galopp. Eftersom att galoppen ger en bättre och luftigare trav. När jag var fram riden så var det tränings dax, Anna kom och pratade lite samt frågade vad jag ville träna på. Det blev skrittpirueter, öppnor och slutor samt traven i största allmänhet. 
Vi började med traven och lite öka-minska övningar för att träna lite fin trav och sen tog vi skolorna. De gick ganska bra men hon tappade lite bjudning då och då men jag fick bra hjälp och massa tips. Efter det tog vi galopp och massa övergångar och enklabyten. Det gick askalas och jag vart super nöjd.
Det sista vi gjorde var skrittpiruetter dom gick sådär men det är våran svaghet, men med all bra hjälp så fick vi det att funka och de sista var riktigt bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var är bildbomberna???

2011-05-22 @ 20:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0